Isnin, 16 Disember 2013

MyICT Training Center:Peluang Belajar Yang Tidak Boleh Dilepaskan

Haa..da lama kan saya tak post apa-apa di blog saya ini.Banyak kerja yang perlu dibuat dan final exam pun semakin dekat.Kalau anda nak tahu,saya baru sahaja mengikuti kursus Microsoft Visio 2010 yang sememangnya memberikan pengalaman dan pengetahuan berguna buat saya.

Apa yang menarik perhatian saya ialah harga yang ditawarkan jauh lebih rendah berbanding di kampus dan tempat lain.Lagi satu..ialah saya lebih sukakan persekitaran seperti tuisyen dengan jumlah pesertanya terhad dalam satu bilik.

Kursus yang ditawarkan oleh pusat latihan ICT ini selain daripada Microsoft Visio adalah Microsoft Word,Excel,Powerpoint,Publisher dan Internet.Buat masa ini kursus Internet belum bersedia lagi memandangkan pusat ini pun baru dibuka.

Apa lagi yang nak dikatakan ya..emm

  • Yuran Berpatutan
  • Tenaga Pengajar Berpengalaman
  • Jadual Yang Fleksibel
  • Diskaun 5% Untuk Daftar Berkumpulan
  • Harga Pembukaan Promosi
  • Sijil kehadiran diberi selepas tamat kursus
  • Terdapat kursus Basic dan Advanced
Di bawah menunjukkan cara untuk ke sana:



Dari simpang empat masuk ke IPK Melaka,terus sahaja ke Taman Muzaffar Height.Lihat kanan anda dan anda boleh nampak kedai EcoBicycle,pusat latihan ICT ini terletak di sebelahnya sahaja.Anda juga boleh masuk dari Lebuh Ayer Keroh..

Untuk pertanyaan lanjut tentang jadual,harga,anda boleh menghubungi nombor:
  1. 016-2073740
             atau
     
    2.  019-6832949

            atau
     
     Hantar Email

Rasanya setakat ini dulu,mari lah kita rebut peluang ini tapi ingat tidak berbaloi jika anda tidak mengamalkan apa yang anda belajar di situ..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sharethis