Sabtu, 13 April 2013

Review-Hot Stories Of The Week!!

Jangan terlepas dengan apa yang saya sudah tulis untuk minggu ini..masa untuk Weekly Roundup!!

PRIVASI DAN KESELAMATAN DI TALIAN






TEKNOLOGI


TIP-SYSTEM MECHANIC


Anda lihat..tiada pautan berkaitan dengan kemaskini sekuriti Microsoft bukan? yang saya post baru-baru ini..Ianya berikutan pengumuman Microsoft bahawa semua pengguna Windows 7 perlu membuang semula kemaskini sekuriti yang dikeluarkan Microsoft dalam Patch Tuesday baru-baru ini disebabkan oleh sebahagian pengguna Windows 7 yang memasang kemaskini sekuriti tidak dapat restart komputer mereka atau program pihak ketiga di dalam komputer tidak dapat dibuka kerana konflik kemaskini sekuriti tersebut dengan program pihak ketiga atau third party..

Saya tidak sempat untuk post artikel berkaitan dengan berita ini tetapi anda boleh pergi sendiri ke artikel dari  Microsoft ini Microsoft Security Update Support jika anda mempunyai masalah selepas memasang kemaskini keselamatan tersebut dan anda hendak mengetahui bagaimana nak uninstall kemaskini sekuriti tersebut..

Rasanya setakat ini dulu..harap artikel ini dapat membantu korang semua )

Jika korang ada sebarang komen atau pertanyaan,boleh lah berikan ulasan korang di bawah..dan jika anda suka artikel ini,berikan lah reaksi korang di bawah,saya amat menghargainya..

Anda bolehlah mengikuti perkembangan post terbaru dari saya melalui RSS feed,Google+,atau halaman facebook TEKNO Crazee..pastikan TEKNO semua huruf besar okay )

Stay Secure..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sharethis